Tuesday, May 22, 2007

Världens vackraste son

Jag tror att jag har världens vackraste son! *ego* Egentligen världens snällaste också. Om man slår ut hans humör på en vecka så är han faktiskt nästan alltid glad. En liten solstråle. Men även solstrålar måste få ha en dålig dag och vara lite kinkiga emellanåt.

Inte bara har jag världens mest underbara, snälla, gosigaste och vackraste son. Jag har också världens bästa sambo, som står ut med mig trots mitt aningen hetsiga humör ibland *host* och älskar mig och har gjort det i snart 9 år! Älskar dig!

Mao jag har ett väldigt bra liv! Ovanpå att jag har en underbar familj så ska vi vara tillsammans HELA sommaren, halva juni, hela juli och halva augusti. Kan det bli bättre? Lata morgonar (om Bemi sover snällt), goda frukostar i uterummet, små utflykter tillsammans och långa sköna promenader med vagnen.

Japp, jag har en sentimental dag idag! *ler* Kan bero på att jag fick riktig sovmorgon idag, ända till kl 7.10!! Duktig Benjamin!!!

Idag har jag bakat kanelbullar till Benjamins ettårsdag på lördag. Givetvis ville han hålla mig sällskap så jag har en liten sovvägrare här hemma. Han har inte sovit någonting nu i eftermiddag och det bådar inte gott för kvällen...


Denne lille mannen kan få sin mammas hjärta att smälta.

Undersöker ett hårstrå som fastnat på handflatan.
Och ser så bedårande söt ut....

Detta är definitivt hans favoritsysselsättning just nu.
Kanske känner han sig självständig när han kan resa sig upp som han vill, var han vill?!

Här tar sig Bemi ett allvarligt snack med bebisen i glasrutan....

Fniss!

1 comment:

Roger Funhagen said...

Samma till dig lilla mamma Muh...Livet är som en berg-och-dalbana. Efter nerförsbacken kommer uppförsbacken. Vi klarar båda - även om det innebär både gråt och gapskratt! Puss på dig!