Tuesday, May 1, 2007

Vad tycks?

Jag har som ni kanske märkt lagt in en bild i headern. Vad tycks? Jag har sett på andra bloggar att det är de som haft egna bilder i headern och det ville jag också ha så efter idogt letande hittade jag var man la in det....

Skriv gärna en kommentar här under. Det är bara fåtalet som kommenterar *hint, hint*, det hade varit roligt att veta vilka som är inne och läser.....

Och Magnus.....jag har ändrat. Det är förvirrande med engelska och svenska....ett eller två g.....

11 comments:

fadern said...

Bilden är väl OK. Synd att min älsklingskille inte skrattar på den här bilden också. Precis som på de flesta andra bilder. Men som sagt bilden är helt OK.

Hanna och Bemi said...

Men det är ju min favvobild på Bemi och mig! Han kan ju inte le på varje bild man tar av honom. Vid det tillfället hade han ju inte kommit på hur skoj det är att bli fotograferad....

Dennis said...

Har du glömt bort att du har en kusin som gärna skulle vilja träffa sitt lilla kusin barn?

Hanna och Bemi said...

Och vem är det då? Jag kan inte uttyda det av avsändaren. Jag har inte fått något sådant önskemål framlagt så det är svårt att veta om jag glömt bort det....

Anonymous said...

Jag tycker att bloggen är jättefin och att ni två är det finaste jag har i mitt liv!
Pussar o kramar till Er från
Pappa Puh

Dennis said...

Det är Tobias och hans sambo Mica dom skulle så gärna vilja träffa Benjamin och lära känna honnom dom är så barnkära bägge två. Du kan nå honnom på 0703846746 eller på tobbenonstop@hotmail.com. Dom vill inte gärna tränga sig på dom vill veta om det passar först. Jag är också nyfiken men jag kollar här och så skickar Bosse bilder till mig emellanåt och det är jag glad för jag bor ju så långt bort. mvh MarieLouise

Hanna och Bemi said...

Jag har sagt till Tobias att de är välkomna när de vill, det är bara att slå en signal innan. Det är 11 månader sedan jag sa det, dvs när Benjamin var alldeles nyfödd. Bollen ligger hos dem. Man måste visa lite intresse själv också.

Dennis said...

Men han har inte så lätt för att ta kontakt men ett litet ni kan väl komma hit och hälsa på Benjamin hade han nog uppskattat.

Dennis said...

Du ska veta att jag följer Benjamins utveckling här och jag vet att Tobbe och Mica också är här ofta för att få vara med honnom jag bor ju så långt bort så jag har inte en chans att träffa honnom allt för ofta men jag är så glad för er skull han är ett riktigt charmtroll han blir farlig för tjejerna när han blir lite äldre. Och jag är så tacsam för alla bilder som jag får ifrån Bosse. skulle gärna vilja ha ännu fler varje gång Bosse skickar bilder så skriver Arne ut dem och jag sparar dem i en pärm Lis

Beatrice said...

Det e bra Hanna. Stackars förvirrade jag blir ju helt yr av två språk "ler". Hoppas vädret håller i sig så vi kan ta en grillkväll som Roger snackade om.

Hanna och Bemi said...

Ja, det hoppas jag också. Grillkväll är alltid nice. Oups, nu blev det två språk igen ;o)

Hälsa!