Wednesday, May 2, 2007

Skyddar min blogg och mitt privatliv

Det finns vissa personer som är inne och snokar i min blogg, personer som jag inte vill ska ha någon insikt i mitt liv och min familj. Kunde man inte bry sig om mig och min familj innan Bemi fanns, finns det ingen anledning att de ska få ta del av vad som händer i mitt liv nu. Ingen anledning till att de ska få njuta av min lilla skatts utveckling och framsteg.

Därför har jag valt att för tillfället enbart tillåta inbjudna personer att läsa min blogg. Och läser du detta innebär det att du är en av "de utvalda" *ler*.

2 comments:

Unknown said...

Hej Hanna o Bemi!!! Vad roligt att få läsa om Er. Hoppas att det är bra med Er! Filip har fått öroninflammation igen, satt på sjukhuset i nästan 4 timmar o väntade, på valborgsmässoafton, suck. Imorgon ska Filip o jag till Bollerup och titta på koutsläpp. Kramar från en utav mammorna från BB-maffian med sonen Filip (som har namnsdag idag o det kom ni ihåg, tack, tack).

Hanna och Bemi said...

Hej Caroline och Filip! Roligt att ni var inne och läste i vår blogg. Öroninflammation igen?! Filip lille vän, nu räcker det. Hoppas de kan sätta in rör på honom nu när han snart fyller ett år.

Ta det lugnt i Bollerup så ses vi om 1½ vecka!
Kram Hanna och Bemi som säkert redan driver pappa till vansinne där hemma fast kl bara är 7 på morgonen *ler*