Sunday, May 20, 2007

Ordning och reda

Nu! Nu är det ordning och reda....eller i alla fall lite mer ordning och reda här hemma. Min pysselhörna är på plats! Skåda min kreativa hörna:

Här kommer förhoppningsvis många fina alster växa fram. Jag har ju en hel del foton som ligger och väntar på att scrappas. Jag har kommit till oktober i Benjamins album och det är nu maj. Räkna själva på det så förstår ni att jag har en del pyssel att göra....

Eftersom min lilla hörna nu är klar betyder det att mina saker är borta från Benjamins rum. Nu saknas en matta och kanske lite mer barnaktiga gardiner i hans rum. Fåtöljen ska flytta till Länshult, när morfar blir klar att hämta den...Kanske lite mer leksaker också men det kommer säkert nästa helg när han fyller år....Skåda hans rum:

Här är hyllan med Benjamins underbara "bling-bling" saker *host* som han fick när han döptes. Med bling-bling menar jag tenn/silversaker. Akvariet funderar vi på vad vi ska göra med....

Vi har även hunnit vara ute på en promenad. Vi glömde kameran så det blev lite bilder med Rogers mobil. Vi stannade på lekplatsen och Bemi gungade vanlig gunga, gungade på en "häst" och åkte rutschkana. Roligt tyckte hela familjen!

Mamma och hennes älskade Bemi Bus!

Gladast vinner!


Jag avslutar med en bild på mina älsklingspojkar!
Puss på er mina skatter!

No comments: