Thursday, March 17, 2011

v37+2

Jahapp. Inget nytt på bebisfronten. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle vara gravid fortfarande. Jag trodde han skulle vara här vid detta laget men jag hade fel hela tiden. Det blir ingen liten prematur denna gång. :)

Idag har jag varit konstant hungrig. Det började redan i natt så jag fick gå upp och dricka lite fil. Sedan fick jag äta frukost vid halv 7 med Bemi och Roger.

Jag brukar slumra en stund efter lunch. När jag vaknade var jag yr och snurrig. Konstig känsla i huvudet :( Känns som kroppen spelar mig lite spratt.

Sammandragningarna är där mest hela tiden och skiftar i styrka. De lämnar så härligt ryggont efter sig :( Men det går ett tv-program om förlossningar på 4an just nu och där använder de en form av massageapparat som liknar ett djur och masserar ryggslutet på mamman när hon har värkar. Vi har oxå en sån och igår när jag fick grymt ont testade Roger den och det lindrade. Påminner lite om TENS men enklare att använda. Så nu står den framför mig på soffbordet så jag kan ta till den när det gör för ont.

Eftersom jag känner mig yr vill jag inte ge mig ut och köra och hämta B på dagis. Så han får vara kvar 10-15 minuter längre idag så hämtar Roger honom. Givetvis saknar jag honom ännu mer bara just därför. Hoppas han är gosig när han kommer hem!!

I morgon är det kontroll hos BM igen. Vi får väl se vad det ger. Sen är det läkarbesök nästa vecka..... Och kanske....

- Postat via Blogpress från min iPod.

No comments: