Sunday, March 20, 2011

Lugnet före stormen

Det är relativt lugnt i magen idag efter en väldigt stökig natt och morgon. Vaknade i morse av antingen en väldigt lång eller två väldigt täta värkar som gjorde ooooooont. Sen har det varit som vanligt. Junior har varit ganska lugn förutom några nedpressningsövningar.

Tröttheten har dock varit påtaglig efter den jobbiga natten och tyvärr sammanföll det inte med en av Bemis bättre dagar. Han har varit väldigt intensiv idag och jag har varit ganska själv med honom hela dagen sedan 6.45 i morse. Roger har mathandlat och fixat i bebis rum för att få det klart någon gång.

Bemi vaknade 5.45 och ville inte sova mer. En timme lyckades jag "ignorera" honom innan jag fick nog av hans spring in till oss och hans sparkar i väggen. Sen har det gått i ett, i ett :(

Nu är det dock sovdags. I morgon är det vardag och Bemi ska till dagis, Roger till jobb och jag ska ha en date med soffan med sconesfrukost och lite virkning.

- Postat via Blogpress från min iPod.

No comments: