Tuesday, March 22, 2011

Nya magbilder

Jag har lekt lite med kameran och självutlösaren idag. Jag har aldrig använt mig av den tidigare (jo, i fredags testade Roger funktionen *ler* men det var ju han det...) så det är lite ovant och svårt att ställa in skärpa och dylikt. Men jag ville passa på att ta lite bilder i dagsljus inne i lillebrors rum nu innan magen försvinner :o) Roger jobbar sent både idag och imorgon så man vet ju inte om tillfälle ges igen :o)

Jag har fixat till dem lite i photoshop för skärpan var lite si och så... Och så gjorde jag om dem i svartvitt också. Vad tycker ni? Föredrar ni svartvitt eller färg? I bakgrunden på färgbilderna kan ni se fondväggen i lillebrors rum som ska få sig en strykning till. Jag äääälskar färgen! Den är lite mer havsgrön i verkligheten.

Idag är det vecka 38+0. Jag var på läkarbesök igår för att kolla status på min kropp men vad läkaren sa tänker jag inte avslöja här :o) Nu får ni snällt vänta tills vi meddelar att lillebror kommit :o) Kan väl avslöja att det var inte det beskedet jag ville ha av läkaren men jag är ganska nöjd ändå...







No comments: