Saturday, March 19, 2011

Frustrerad

Jag är frustrerad, hormonell och ledsen. Det är inte kul längre :( Jag kan inte göra någonting utan att få ont. Jag skulle bara sortera tvätten men inte ens det kunde jag utan att få så ont så tårarna trillade. Det är grymt frustrerande att inte klara sådana småsaker och att bara sitta och se på när Roger får dra det tunga lasset här hemma samtidigt som han försöker få klart bebisens rum.

På måndag är det läkarbesök och jag ställer verkligen mitt hopp till det. Att läkaren är på gott humör och att min kropp är redo.

Bebis verkar i alla fall må bra där inne. Kontrollen hos BM igår gick bra, alla värden är ok. Blodtryck 120/80, vikt +4 kg, SF-mått 36 cm och fosterljud 162. Han var lite irriterad igår och låg rätt högt men han lugnade ner sig efter en stund.

Man märker att han börjar få trångt där inne, han spjärnar emot och ligger på samma sätt mest hela tiden, ben och armar slår/sparkar på samma ställe varenda gång. Han hickar väldigt mycket och blir irriterad av det :)

Idag är det v37+4....

- Postat via Blogpress från min iPod.

No comments: