Saturday, August 9, 2008

Träff med kompisar

Uppe med tuppen idag (nästan i alla fall) fast jag kom hem kl 1 i natt och somnade först kl 2. Roger gick ner till gamlefarmor för att förbereda loppisen och tog med Bemi. Så jag fick en lugn start idag *tack*. Även om jag inte dricker när jag träffar BB-maffian (eftersom vi alltid nästan är i Lund och det är svårt med kommunikationen hem därifrån) så är man ändå lite seg morgonen efter.

Sedan körde jag ner till gamlefarmor och jagade Bemi medan Roger körde försäljartrix med loppisbesökare. Sen hem och mumma oss och iväg på middag hos familjen Armins. Det var en trevlig eftermiddag/kväll i gott sällskap och som vanligt njöt jag av att kunna ta en massa härliga bilder på alla fina barn. Vissa barn är bara gjorda för att fotograferas och ett av barnen vi träffade idag är det. Han blir så himla bra på bild, kanske för att han är ett stillsamt barn...

Min son blir ju också bra på bild *ler*. Och jag kan ju inte undanhålla er dessa fina bilder...

Bemi på pappas axlar.



Kör bil




Något besvärad över något...



På någon form av snurrplatta...



Gunga är jätteskoj.



Händerna fulla av grus....



...lockar till att kasta.

No comments: