Tuesday, August 19, 2008

Tipsar

Som sagt, jag är i surfartagen. Många av mina tankar kretsar just nu kring inredning. Jag vill ju göra vårt nya hus så fint, så fint. Ofta är det de små detaljerna som gör det och det vill jag satsa på i nya hemmet. Mest kretsar tankarna just nu kring Benjamins rum eftersom det är det vi ska göra vid först. Jag vill ju att det ska bli ett perfekt, underbart rum till en perfekt och underbar liten kille.

Tavlor har han bara 2 stycken än så länge som han har fått av Andreas mamma och pappa. Den ena är inramad och den andra ska få en likadan ram så småningom (förmodligen när vi varit på IKEA nästa gång). Men jag vill ha fler tavlor på hans rum. Jag har ett projekt som innebär att jag ska göra 4 små tavlor själv till honom men jag vill ha fler. Så jag vill tipsa om detta stället där man kan sätta en egen prägel på tavlorna och jag gillar deras motiv, speciellt de som har små apor som motiv. Så, om ni redan nu börjar fundera på julklappar....

Jag kommer uppdatera Bemis önskelista med fler tips så småningom....

------------------------
Tillägg: Jag ser nu att där är lite tavlor jag vill ha själv också under vanliga motiv. Suck, va fina! De med familjetema och kärlekstema var ju så fina. Någon som vill skänka mig några tusenlappar till inredningssaker?!

No comments: