Tuesday, August 19, 2008

Biten

Min lilla älskade pojke har blivit biten på dagis. Känner vi igen detta från förra hösten?! Men denna gången sa inte dagispersonalen något när jag hämtade honom utan jag såg det när han skulle bada. Där är tydliga märken efter tänder och ett blåmärke :o(

Roger ska fråga direkt i morgon bitti om det. Jag vill ha info om något har hänt under dagen. Inte för att hänga ut barnet som har gjort det men jag vill VETA. Är det den där Kevin igen kommer denna mamman att bli toss!!!

Min älskade, älskade pojke!!

1 comment:

Ivy said...

Usch, hur gick det? Vem bet Bemi? Det är jobbigt när barn bits - vissa gør det før att få utlopp, de menar inte att vara elaka.... men sen finns det bitare som medvetet biter... Dem är läskiga och jag hoppas att vi inte har bitare på Louisas dagis (ochatt hon inte børjar bita...)



Stor kram till dig, jobbigt att hjärtat tynger extra nu. Ta riktigt bra hand om dig. Kanske du borde bli sjukskriven en liten stund? Inte inlagd, men hemma och vila ut?

Isa Forms tavlor är så himla fina, vi har henne på listan till Louisas rum.... hade ju tänkt beställa i våras, men svågern bor ju ff i hennes rum... så barnrummet får vänta till vi flyttar :(

Jag har 4 jätte roliga "tavlor" de är kort som jag hittade i England när jag var 19 år, och jag køpte dem då och har sparat sen dess. Inte till barnrum då, i tankarna, men nu hittade jag dem och de passar L's rum perfekt tror jag. Lite busiga och häftiga figurer.