Friday, August 29, 2008

Bakresultat

Vaniljebullar med mandelspån på som Bemi hjälpte mig lägga på. Mao extra goda.



Blåbärsbullar med pärlsocker. Ser och luktar smaskigt. Har dock inte provsmakat dem än...

Nu har Bemi somnat. Han blev med ens jättetrött och ganska gnällig mot slutet. Vi har haft fullt upp sedan vi kom hem och nu märkte han väl att han var trött.
Själv är jag också ganska trött. Gjorde en liten vurpa i onsdags igen, slog ryggslutet, nacken och ena armbågen. Efter att han knådat megadegen Olle till dagens bullar har jag ganska ont i armen känner jag nu. Så nu blir det slappa i soffan resten av kvällen tills det är dags att nanna.
Jag hade hoppats orka pyssla lite men nej... Jag räknade dock mina färdiga kort nu när jag la dem i cellofankuvert (fick påfyllnad av sådana idag) och jag har 21 "vanliga" kort och 5 julkort. Behöver ett gäng till tills Roger ska ta med och sälja på jobb. Jag hade gjort ett till en medarbetare idag som skulle firas på eftermiddagen (jag var inte där). Så jag får se i nästa vecka om det kanske blir någon önskan om fler kort på jobb också...Hoppas kan man ju...
Nu kallar soffan. Hoppas jag inte sitter och somnar och vaknar där i morgon bitti *ler*....

1 comment:

Ivy said...

Oj oj oj! Så gott det ser ut! Lailas har jag på min ønskelista till fødelsedag/jul (decenberbarn ;-) )

Jodå, nu när morfinet är ur kroppen - som han reagerar mot med illamående så mår han mkt bättre. Myser i soffan med Golden league kväll alla tre :)