Saturday, August 2, 2008

Hemma igen

Nu är vi hemma i Sverige igen. Skönt att vara hemma bland våra egna saker och Bemi är lite lugnare, inte så rastlös när han har fler saker att sysselsätta sig med.

Roger jobbade extra igår, och även idag, med att köra buss. Han försöker tjäna lite extra pengar till renoveringen eftersom han anser att jag har så dyr smak :o)

Nu sitter ringarna på våra fingrar, eller i alla fall på mitt. Roger är svullen om händerna så han fick inte på sig sin igår. Ringarna var fina på bild, men oj, de är ännu snyggare i verkligheten. Det är lite tyngd i dem eftersom de är lite tjockare och det är så fint med texten. Jag är så supernöjd med min ring och det är så fint tillsammans med mitt halsband med namnbrickor. Jag måste givetvis tipsa om stället där vi köpt dem: Älskade Barn Vill ni köpa något unikt och speciellt råder jag er att besöka hennes sida!! Servicen är även helt suverän.

Den är så underbart fin!



Kolla hur tjock den är.


Här kommer lite fler bilder från vår semester i Danmark.


På Skagens spets, lilla familjen.



Coolingen lånar Ajes solglasögon.



Det fanns ett lekrum på hotellet. När Bemi blev för rastlös turdes vi om att ta med honom till det. Här får dockan sig en rejäl kram.



På en trappa i Aalborg sitter denne lille man och filosoferar.



Det blev lite inköp till Bemi också, en cool pyjamas från Småfolk och ett par mjuka och sköna shorts från IdaT. Att det sedan var 35% på dem gjorde ju mamma ännu mer glad. Jag hade kunnat köpa ännu mer i den affären... Speciellt om jag hade vetat om det är en flicka eller pojke min kompis i Australien väntar.

No comments: