Wednesday, July 9, 2008

Shopping och bebisbesök

Idag har vi hunnit med mycket känns det som. I förmiddags var vi hemma hos Thomas och hämtade lite saker som han glömt ta med till sjukhuset. Sedan lämnade jag Roger på sjukhuset och körde till Mobilia för lite inköp (någon fyller år på fredag så jag behövde införskaffa en födelsedagspresent) och sedan hem, fika, nanna Bemi, städa, förbereda inför kvällens gäster och sedan gäster fram till nu.

Jag passade på att shoppa lite till mig också - ett par shorts (har bara ett par som passar någorlunda men de är lite stora) och två par leggings. Sedan blev det en tröja och en munkjacka till Bemi, migränmedicin, solglasögon i form av clip-on till Roger och det var nog alles.

Ikväll var Magnus, Marie, Jennifer och lilla Bea här. Bea har nu hunnit bli 7 månader. Stora tösen. Och såååå söt! Det verkade Bemi också tycka.... Hon fick både puss och kram av honom. Det var en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Det är så härligt på sommaren, att bara kunna träffas avslappnat så där en dag mitt i veckan. Gut!

I morgon ska jag jobba en liten stund. Har ett provtryck att läsa och färgkontrollera. Lite flextimmar som kan komma till användning till hösten. (Har ju ingen flex på kontot, nääää - har aldrig varit i närheten av noll sedan jag kom tillbaka från mammaledigheten.) Men sen hoppas jag kunna njuta lite av den utlovade solen i trädgården i morgon eftermiddag.

Här kommer några bilder...

Jag undrar sa flundran...
Hur kan man motstå denna underbara pojke?!



Söta Bea

Vad har du där?

1 comment:

Ivy said...

ilka härliga bilder igen. Den øversta på Bemi är så "talande" - dundersøt!

Jag skulle också behøva kläder ju... men det blir alltid nåt till L istället. *hrmf*