Friday, July 4, 2008

Glädje

Idag fick jag en av de bästa nyheterna jag kan få - en av mina allra bästa vänner ska ha barn. Äntligen! Den lyckliga är Trisha och hennes man Chris. De gifte sig för snart 3 år sedan och sedan dess har de kämpat med att bli gravida. Till slut har de fått sitt plus på stickan. Jag är alldeles varm inombords och så otroligt lycklig för deras skull.

Trisha bor som bekant i Australien. Jag önskar så att jag kunde vinna på lotto så att jag kunde åka ner och hälsa på, helst nu direkt för att ge henne en STOR kram. Men jag skulle även vilja åka ner där i mars när hon är beräknad.

Nu ber jag till de stora gudarna där uppe att detta ska gå vägen och att de får behålla sitt lilla mirakel.

Trisha gillar mina scrapbooks så jag ska göra ett graviditetsalbum till henne och skicka ner.

Gud, jag är så glad. Man skulle nästan kunna tro att de var jag själv som var gravid...

No comments: