Saturday, July 5, 2008

Secret message

Idag är där ett hemligt meddelande i mitt inlägg - ett tips - kolla fotona.

Idag blev dagens planer något omkullkastade. Roger skulle hjälpt Arne att måla men plötsligt bestämde Arne sig för att åka på marknad i Jonstorp. Bemi och jag skulle varit själva hemma men nu är hela familjen hemma och vi vet inte riktigt hur vi ska fördriva tiden. Det är varmt ute men Bemi vill vara ute (fast just nu ska han sova lite middag), jag tycker jag får huvudvärk bara jag visar mig ute i solen men jag får kanske gå ut och sätta mig lite i solen om jag inte ska förbli en blekfis. Kanske blir det en promenad i eftermiddag...

Här kommer i alla fall en rad bilder.

Från badet i faster Sussis pool i torsdags. Ska bara komma på hur denna funkar...


Sådär ja, nu vet jag hur jag ska göra...


Watch out!!


Faster Sussi har stor pool.


To Trisha - here is one of them...


Har ni hittat meddelandet?!


3 comments:

Ivy said...

Haha, jag tror inte rätt person att tolka... så snart jag läste "secret" så tänkte jag bara "Bemi ska bli storebror".... så jag får inte fler ideer än just en gravid Hanna!

Hoppas at du avsløjar hemligheten snart!!!

Ivy said...

Hehe, ja jag såg den tuffa texten ;-) Jag är verkligen beredd før kommande "nyheter"

Anonymous said...

Love the "My Mum Rocks" t-shirt!! What a great friend to send that one over!!!! :)