Tuesday, July 29, 2008

Aalborg

Idag har vi gjort Aalborg. Det var en supermysig stad. Så pass mysig och så pass mycket shopping att vi kommer åka tillbaka dit i morgon. Jenny, jag och Bemi fikade på ett underbart fik, Penny Lane. Det blir fika där i morgon igen!!

Jag hittade ett par shorts och en kjol på rea. Jag hade kunnat handla mer på Esprit men bristen av pengar i plånboken gjorde att jag valde att gå ut igen. Kanske blir det en tur in i morgon. De hade billiga tröjor....

Igår var vi i Skagen - what a rip off! Det snackas om hur fantastiskt det är - en j-vla massa turister som står i vattnet så att man inte ser något alls av de där vågorna som möts. Bemi var nöjd dock för vi åkte traktor ut till spetsen. Själva Skagen var mysigare. Men Aalborg var dock bättre..

Jag tog inga direkta kort igår för där var som sagt en massa turister (inkl vi). Kanske kommer lite bilder i morgon. Idag tog jag inte ens med kameran....

No comments: