Tuesday, August 28, 2007

Måste testa

Måste testa att lägga in lite videosnuttar på min älskling nu när jag ser att man kan det.....

Jag försökte igår kväll också men då ville det inte funka riktigt. Håller tummarna att det funkar nu.

Ja, så har man börjat jobba igen. Lagom skoj. Hade 160 mail igår att besvara och åtgärda. Men det håller mig sysselsatt i alla fall. Det är ganska skönt att gå hem kl 11 och hämta Bemi bus tidigt på dagis. Nästa vecka är det verklighet på riktigt, hela dagar, heltid för både Roger och mig.

Jag mår ganska dåligt på jobbet. Jag känner av extraslagen jättetydligt. Framför allt i förmiddags mådde jag riktigt kasst. Jag mådde illa, var yr, hade svårt att andas (det känns som det men jag har inte svårt att andas, tror jag...). Det är tur att läkaren ska ringa denna veckan så att jag kan prata med honom. Undras just bara vad de kan/ska göra för att det ska bli bättre. För ha det så här orkar jag inte.

Bemi klarar fint att lämnas tidigt på dagis. Pappa Puh är mästare på att lämna Bemi på dagis nu. Fort går det. Tror aldrig Pappa Puh varit så tidigt på sitt jobb. Förkylningen har dock Bemi i ett järngrepp. Han är så snorig och har svårt att andas när han ligger ner fast vi ger saltlösning och näsdroppar. Men, det är bara att vänja sig. Just nu är han duktig och leker fint på golvet.

Det verkar inte som om blogspot vill ladda upp mina filmer som jag tagit med kameran men den laddade upp en film som jag tagit med mobilen så håll till godo med den. Den är tagen i februari när Bemi var drygt 8 månader.

No comments: