Saturday, June 16, 2007

Semester

Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det ...SEMESTER!! Fatta att jag ska vara ledig i 11 veckor tillsammans med min familj! Men den där solen lyser med sin frånvaro, måtte den hitta tillbaka till midsommar...

Idag har vi varit hos kusinerna för att fira moster Linda. Benjamin är väldigt intresserad av allt som kusinerna gör och vill nog gärna vara med och leka. Men det dröjer lite än. Mot slutet av sommaren kommer han säkert att springa och jaga dem *watch out*.

Inga fler anfall av ilska i alla fall. Han har varit go och glad mest hela dagen. Han gav oss tom sovmorgon till 8.15!! Jag trodde knappt det var sant när jag kollade på klockan.

Här kommer några bilder från idag.

Bemi och mamma poserar, den mindre modellen var dock lite motsträvig...


Busunge!


Jag och kusin Emma

Jag och kusin Anton


Pappa och Bemi


Fortfarande något motsträvig modell

No comments: