Thursday, June 7, 2007

Frustrerande

Tillbaka på jobb igen. Inget skrivbord ännu men "kanske i morgon"....Hmpf! Men min telefon har kommit. Tjoho! Eller ja.....Jag har ju Bluetooth-headset till den för att slippa sitta med mobilen till örat hela tiden när jag pratar i telefon och för att kunna skriva samtidigt. Men det *pip* headsetet funkar ju inte. Telefonen hittar inte det och bruksanvisningen får mig som informatör att gråta en skvätt pga dåligt utformad information.

Anders, en i IT-teamet lyckades få en av mina medarbetares headset att funka men när jag skulle fråga om mitt så hade han gått *suckar djupt*. Och tjejen här som fick hjälp vet inte vad Anders gjorde......*mutter*. Jag tror verkligen det är dags för mig att gå på semester nu. Det verkar inte vara min vecka eller månad kanske jag ska säga....

Men, nu är det en dag kvar att jobba denna veckan sedan är jag ledig 4 dagar med Bemi. Och jag tar med headsetet hem ikväll för att se om Roger kan få det att funka. Snart kommer mina två prinsar och hämtar mig här på jobb. Tjoho!

No comments: