Sunday, June 10, 2007

Bemi badpojke

Bemi fick en pool av gudmor och Andreas när han fyllde ett år. Idag for vi iväg och köpte ett parasoll för att skydda mot solen. Och så blåste mamma upp poolen och sen fyllde vi den med ljumet vatten och i med den varme lilleman. Det var succé!! Det behövdes inga leksaker, han hade roligt bara genom att stänka vatten på mamma *ler*.

Mamma lärde sig en läxa, det är bikini på nästa gång han ska bada även om jag inte är i poolen. *ler* Problemet är bara att jag inte har någon bikiniöverdel som passar *oups*. Den måste ha krympt i tvätten under eller efter graviditeten eller så är det något annat som har ändrat form.....
Lycklig badpojke


Stänka är skoj!


Busungen njuter i vattnet

1 comment:

Anonymous said...

Kul att lilleman gillade poolen! Jag kan säga som så att om värmen fortsätter kör jag och köper en till mig själv också! För svalka behövs!! :)