Friday, January 30, 2009

Mammas hjärta

Bemi snappar upp allt man säger och härmar gärna. Han kommer dessutom ihåg otroligt mycket så man måste passa på vad man säger. Nu kan man inte snacka skit om andra när han är med för han skvallrar *ler*.

Vi säger OFTA att han är mammas och pappas hjärta, för det är han ju. Nu kan han ibland svara det när vi frågar vad Bemi är - Mammas hjärta säger han då.

Jag mår fortfarande konstigt och i förmiddags mådde jag så illa att jag inte visste hur jag skulle kunna ta mig hem. Men det gick över efter lite the tack och lov. Sedan visade det sig att min chef i rummet bredvid hade mått likadant ungefär samtidigt. Skumt! Men jag har sagt att jag ger det helgen också att ge med sig. Är det likadant på måndag får jag gå till doktorn igen så får de göra en grundligare undersökning. Jag har varit sjuk i 2 veckor nu och det håller inte.

Ikväll är Roger på hockey - eller det som är kvar av hockeyn kanske man ska säga. Hockey spelas i alla fall men de får kanske fylla upp med juniorer. Jag gissar att de flesta som läser vet vad det handlar om - googla annars på Malmö Redhawks så kommer ni med en gång förstå av rubrikerna att döma...

Bemi och jag ska i alla fall ha en myskväll med ostbollar (Bemis val) men först ska vi äta lite kvällsmat.

No comments: