Saturday, January 3, 2009

Gott nytt år

Gott nytt år mina bloggläsare. Familjen försöker inleda det nya året med lugn och ro och lite hemmatid. Bemi vill leka med nya leksakerna och det vill vi vuxna med, jag med min fotoskrivare och Roger med sin playstation 2. Vi myser, äter gott och göder oss inför den förmodade tuffa våren som strax inleds med jobb, jobb, hockey, dagis, diverse sjukdagar och VAB.

I morgon drar allt igång igen med hockey för pappa puh. Bemi och jag ska vara hemma och ta det lugnt. Är vädret något så när går vi kanske en runda med vagnen. Idag kommer det snöblandat från himlen så vi hoppas att det slutar tills i morgon.

På onsdag börjar jobb för mig medan pojkarna är hemma ytterligare en dag men på torsdag drar allt igång igen för hela familjen.

Bemi leker med lera som han fick av morfar i julklapp.



Lilla jag och Tompa på nyårsafton.




Pappa puh och Bemi städar.



Och pappa puh och Bemi relaxar med lite "innar" i soffan (innar=salta pinnar).




No comments: