Sunday, February 10, 2008

Stjärnan i mitt liv...

...saknar sin pappa. Men snart kommer pappa hem igen. Om några timmar är familjen komplett. Men först ska Bemi och jag äta kvällsmat, ha våra kvällsrutiner och så ska han i säng.

I morgon blir en hemmadag för oss två, Bemi har fortfarande feber och är grinig. Givetvis har krupphostan kommit som ett brev på posten och Bemi och jag har knappt sovit något i natt. Jag har också jobbig hosta så det tog 2 timmar innan jag somnade och sen väcktes jag strax efter det av att grannarna väsnades, på pin kiv för de är totalt hjärndöda! Men det är en annan historia.

Vi tackar morfar och Gunilla för sällskapet i helgen. Jag fick uträttat några ärenden och de satt barnvakt. Någon i familjen fyller snart år och de kommande 2 helgerna är fullbokade och sen är plötsligt födelsedagen här.... Men vad jag köpt är en hemlis....

Nu är det dags för lite kvällsmat här för jag har en grinig pojke som inte åt någon lunch så det skriker kanske i tarmen nu...

Några foton som vanligt och 2 videosnuttar.

Tittar beundrande på morfar



Äter fruktsallad



Sötaste stjärnan i världen

Saknar pappa, står och väntar och ropar på sin paaapppa.

Lagar lite mat till pappa som bara fått "hockey-mat" i helgen.

1 comment:

fadern said...

Hej!

Bilderna på mail. Thank you.