Wednesday, February 20, 2008

En stor ära

Jag har precis fått en underbar förfrågan. Som de flesta vet så bor en av mina allra, allra bästa kompisar i Australien. Hon gifte sig hösten 2005 och jag kunde av förklarliga skäl inte närvara (men var inbjuden). Det är ett sånt "moment" som jag kommer ångra resten av mitt liv för hon betyder så mycket för mig och vi har alltid sagt att vi ska närvara vid varandras bröllop. Men då 2005, hade jag precis blivit arbetslös och det kostar ju en del att åka till andra sidan jordklotet.

Dock har jag fått se underbara bilder från deras bröllop. Och nu frågar hon mig om jag vill scrappa deras bröllopsfoto för det hade gett henne en känsla av att jag hade varit med på bröllopet. Snacka om vilken ära det är att få göra det!!! Åhhh!

Nu vill jag inte vara kvar på jobb, jag vill hem och spåna på idéer, leta efter material och planera. Åhhh! Vill, vill, vill!!! Jag är så otroligt glad över att ha fått frågan. Jag hade en dålig dag på jobbet, vantrivs till tusen men nu blev dagen betydligt ljusare. Verkar som om mina dagar alltid blir ljusare när jag får mail från henne *ler*. Hon är en så speciell vän och jag håller tummarna lite extra för henne och tänker extra mycket på henne just nu av olika anledningar.

No comments: