Tuesday, January 1, 2008

Gott Nytt År

Gott nytt år önskar Benjamin och jag!

Bilden ovan är tagen mitt i natten. Benjamin vaknade strax innan tolvslaget och ville inte somna om fast jag försökte i en timme. Så han fick följa med ner till de andra igen och det tyckte ju han så klart inte var helt fel. Ytterligare en chans att charma alla.....

Vi firade nyår hos Jenny och Andreas i Vellinge tillsammans med Andy, Malin, Martin och Lena. Det var en trevlig kväll med god mat, gott sällskap och goa skratt.

Bemi vaknade som sagt av raketerna och sen somnade han först när vi kom hem kl 3.30. Sen vaknade han som vanligt kl 8.30. Man skulle nästan kunna ställa klockan efter honom för han vaknar nästan alltid vid samma tid.

Idag är en "sån" dag när man inte får något gjort, inte ens laga kvällsmat. Det blir pizza som vanligt. I morgon ska jag till frissan så får vi se vad det resulterar i....

2 comments:

Ivy said...

Nuuuuu har jag uppdaterats i ert liv! Sååååå härliga semesterbilder och sommarkänslan gör sig såååå fin med Bemis blåa stjärnor!

Mysigt att ni också hade en fin jul - det är inte klokt att barnen får så mycket presenter - men de har väl varit snälla och är ju älskade!

Ivy said...

Ja, hon fick så mycket fint! Lekkistan är helt underbar, vi är alla så glada för den. Isa klättrar in i ut o plockar jätte ofta med den. Den är fr Sias Kids Collection om du hittar en Sia återförsäljare. Hon fick ju en matchande stol i 1-års present, vill gärna ha ett set men men - det får ekonomin styra... får inte heller plats i hennes rum, men i framtiden hoppas vi ju på större.