Tuesday, January 22, 2008

Det betyder så mycket...

....att få ett mail där någon skriver att de tänker på mig och undrar hur det är. Idag fick jag återigen ett sådant mail. Jag blir så varm inombords. Den här tjejen som skickade det har det själv tufft just nu och jag längtar så mycket tills vi ska träffas igen. Det är en av tjejerna i BB-maffian och snart, snart ska vi träffas igen efter ett allt för långt uppehåll.

Det lustiga är att när jag var gravid sa jag att jag ville f-n inte dela rum med någon annan, jag ville vara ifred med min familj. Föga visste jag då att jag skulle ligga inne en vecka innan min familj blev komplett. Föga visste jag då att jag skulle ha en ängel som vaktade över mig och såg till att jag fick de mest underbara rumskompisar på sjukhuset som man kunde få. Tjejer som alltid har ett snällt ord över, som alltid visar uppskattning och som är så varma och goa så jag skulle vilja skydda dem alla från allt ont i världen. Föga visste jag att vi fyra tjejer skulle få speciella band som jag hoppas ska hålla livet ut. Känslorna som jag känner för dessa tjejer är så speciella, de är riktiga tjejkompisar och vi delar något så speciellt.

Jag pratade med en av de andra tjejerna i BB-maffian igår och de har funderingar på ett tredje barn. När jag sa att jag gärna också vill ha ett barn till så sa hon helt spontant "men då borde vi samköra så att vi hamnar på BB tillsammans igen". Hehe, sån "tur" kan vi inte ha. Våra barn som vi har fyller redan år på samma dag.

Över till något annat. På lördag, eller fredag om jag kommer hem i bra tid, ska en dröm bli uppfylld. Jag har så länge velat ha en digital systemkamera och till helgen ska den bli min!!! Jag har spanat in en och samma modell hela tiden och nu har priset sjunkit tillräckligt mycket så nu ska den bli min. Jag blev överlycklig när Roger sa ok igår kväll. Min egen systemare. Och jag har ju redan två objektiv som jag hoppas jag ska kunna göra vid så att de passar denna. Jag har tom för mig att Canon fixar det gratis men det ska jag kolla upp. Gissa om jag ska ut och fota sen!! Bemi kommer bli så trött på mig och min kamera. *lycklig*

Jag fick superduper fina blommor av min pappa förra veckan. Med bud och allt. Här kommer några bilder på dem men de gör inte blommorna rättvisa. Hade jag haft systemkameran så....De är så vackra!! Tack pappa och Gunilla!! Kolla in den fräcka videkvisten. Sån har jag aldrig sett förr.





No comments: