Thursday, January 24, 2008

Testat nya kameran

Idag har jag varit och köpt nya kameran. Tjoho! Och den är verkligen härlig att jobba med. Den ligger bra i handen, känns stabil, är otroligt snabb i uppstart och otroligt snabb när den tar bilder. Jag märker det framförallt på bilder jag tar på Bemi, han hinner inte röra sig så mycket som han hann med den gamla från det att jag tryckte på avtryckaren tills bilden togs.

En besvikelse på Canon är dock att det inte medföljde en manual och jag kan inte hitta någon att ladda ner heller. Riktigt usel service tycker jag. Hur tror de att man ska kunna få ut max av deras produkter utan en manual? Men jag har inte gett upp, jag vet att det finns manualer, nu gäller det bara att lägga vantarna på en.

Här kommer i alla fall 3 bilder på vår lilla fotomodell. Han ser inte så sjuk ut trots att han spytt hela natten... I morgon ska mamma muh vara hemma med honom. Gissa vem som kommer ta många foton i morgon mellan varven. Jag ska försöka jobba lite också...



No comments: