Sunday, January 6, 2008

Oväntat

Hm, ja. Vi trodde ju att Bemi skulle till dagis i morgon men tji fick vi. När Roger plockade upp Bemi i morse kändes han varm, mycket riktigt feber. Nu när han hade sovit middag hade han 39,5 i feber. Suck! Han har inte ens varit på dagis och är redan sjuk IGEN! Han kräkte igår när han ätit välling men det kan han ju göra ibland när han ätit för mycket men han kräktes även efter att han ätit banan och yoghurt till lunch (för han vill så klart inte äta heller...). Han har dessutom gjort tre blöjor med nummer 2 i under förmiddagen men det är inte löst. Så vi har inte en aning om vad det kan vara...

Både Roger och jag har "måste"-saker på jobbet i morgon. Så faster Sussi kommer i morgon, eller snarare redan ikväll så är hon på plats liksom i morgon. Jag har lite saker på jobb som ska till tryckeriet på onsdag och jag väntar på några bilder som jag hoppas få i morgon (kommer kräva att jag får i morgon...). Då kan jag göra det klart och få det godkänt i morgon så kan jag vara hemma på tisdag med Bemi.

Vi hade kalkylerat med att han skulle bli sjuk till nästa helg men som sagt tji fick vi! Börjar undra om det är lönt att vi har honom på dagis överhuvudtaget. Han är ju aldrig där. Vi är ju alltid hemma och vabbar med honom känns det som.

1 comment:

Ivy said...

Åh stackars! Krya på dig Bemi!