Wednesday, January 23, 2008

Räcker det inte nu?

Nu räcker det med elände i min släkt! Min sjukdom, Rogers farmor som fått reda på att det var cancer hon hade men tack och lov verkar de ha fått bort allt men hon ska ändå gå på 6 månaders cellgiftsbehandling och nu på morgonen fick jag veta ytterligare en *blä*-sak.

Min styvsyster skulle få sitt 2:a barn i juni och jag vet att hon har längtat efter ett barn till. I helgen tyckte hon att det kändes konstigt så de hade åkt in till sjukhuset. Där fick de veta att deras 2 barn i magen var döda. Få veta att man väntat tvillingar samtidigt som man får veta att de inte längre lever - blä! Hon har fått medicin som ska se till så att fostren kommer ut. Jag kan inte ens sätta mig in i situationen. Jag träffade henne i julas och hennes mage var så stor och fin och jag tror tom någon skämtade om att det kanske var två stycken där inne. Livet är fan inte rättvist! Så idag går mina tankar till Maria med familj!

No comments: