Saturday, January 26, 2008

Dagen bildskörd

Det blev inget restaurangbesök idag, inget St Markus Vinkällare. Roger har fått maginfluensa IGEN. Det går bara runt, runt i familjen känns det som. Så vi får mysa hemma istället och boka in ett restaurangbesök lite senare igen när vi inte är så fullbokade.

Ute är det storm och har varit så sedan igår kväll. Snart ska jag trotsa regn och blåst och gå ut i bilen och hämta blöjor och välling som blev kvar i bilen efter veckohandlingen igår. "Nonne" är slut här hemma så jag måste bege mig ut....

Men först, här kommer lite bilder. Bemi leker med sin tunnel och sen några bilder på när han busar vid eftermiddagsfikan och äter banan ("nane"). Jag blir fortfarande helt stum när jag kollar bilderna. Kameran är så duktig och tar så bra bilder!!







1 comment:

Ivy said...

SÅ charmiga bilder Hanna, du är verkligen värd kameran efter den senaste tiden och så underbart att kunna ta så fina bilder på dem du älskar mest!!!