Sunday, March 2, 2008

Helgen snart till ända

Ja, då var snart denna helgen också slut *suck*. Dags för jobb igen. Som vanligt ser jag inte fram emot en ny jobbvecka, kanske lite mindre nu eftersom jag känner att jag inte riktigt orkar jobba när jag mår som jag gör.

Jag har i stort sett haft konstanta extraslag hela helgen. Jag fick tom lägga mig en stund igår eftermiddag, jag som mycket sällan lägger mig och vilar mitt på dagen. Jag får se hur länge jag orkar med detta och hur länge jag framför allt orkar jobba heltid och må så här. Jag ska ju kunna fungera även efter jobbet, här hemma.

Igår hjälpte Roger Anden och Lotta att flytta till deras nya hus. Så fint huset är! Det är ett helt nytt hus i Käglinge. Lotta har väldigt bra smak när det gäller inredning så det kommer säkert bli jättefint när de kommer i ordning. Nu är ju inte min längtan att flytta till hus mindre efter att ha sett deras. Armins och Marie flyttar ju till ett hus på samma område till hösten så nu bor alla kompisar snart i hus, utom vi *snyft*.

I veckan blev jag äntligen färdig att köra inom Maxi på vägen hem från stan och köpte majskrokar till Bemi. Och succén var total. Jag står nog högt i kurs hos honom nu. Vi har inte haft krokar hemma sedan i julas. Han älskar verkligen dem och det är som godis för honom. Gissa vad han ska få i sitt påskägg i år?

Nu ska jag ta och leka lite med min son. Roger är på hockey (ovanligt!) så vi är själva hemma. Det ska vi vara nästa helg IGEN, då är det återigen hockeyturnering men i Jönköping denna gången.

Mamma testar sitt teleobjektiv inför Beas dop då hon ska fotografera.


Bemi är missnöjd med något...


Bemi och farfar busar lite på Rogers födelsedag i torsdags.


Bemi mumsar majskrokar.

1 comment:

fadern said...

MAILA BILDERNA SOM VANLIGT.
KRAM