Tuesday, August 11, 2009

Tillbaka till verkligheten

Ja så var man tillbaka i verkligheten, på jobb igen. Jag jobbar förvisso bara halva dagar denna första veckan men ändå... Och på fredag är jag ledig eftersom dagis är stängt. Så lite mjukstart är det ändå.

Jag hämtar Bemi precis när han ätit lunch på dagis denna veckan och han gick ut lite löst med aktivitet igår, han ville ha plättar när vi nannat middag (ja, jag nannade också en stund med honom :o)). Så, det blev grahamsplättar igår. Idag vet jag inte vad han vill att vi ska hitta på. Vi ska i alla fall gå hem från dagis för Roger har bilen idag eftersom det är hockey.

Jag tänkte att vi skulle baka något i veckan också. Det börjar sina i kaklådan i frysen. Men då måste jag köpa margarin först. Det lutar åt att det blir kladdkaka med toscatäcke. Och kanske kanelbullar till helgen... Bilder kommer förmodligen...

1 comment:

Ivy said...

Mmmm, du får gärna skicka över lite till oss! Det blir inte mkt annat än kladdkaka bakat hos oss nu førtiden, eller om Louisa gör chokladbollar. Längtar till armanarna orkar baka mer snart!

Skönt med en mjukstart för er, det gör stor skillnad mot heldagar med en gång.

kram!