Thursday, August 27, 2009

Kommunikation, underbar mat, underbar miljö och långa promenader

Rubriken säger väl det mesta tillsammans med dessa bilder ovan. Jag har haft två intressanta och fullspäckade dagar. Det jag inte fått med på bild är den underbara maten som vi fick och den suveräna underhållningen med Vocal Six som sjöng a capella för oss under middagen igår.

Temat för dagarna har varit Kommunikation så klart, det var ju Kommunikationsdagar för alla kommunikatörer/informatörer inom landstingen i Sverige. Över 200 samlade. Ganska coolt. Region Skåne stod som värd och jag tycker att vi klarade det med bravur. Det blir svårt för Västra Götaland att slå detta om två år. Jag menar, vem kan tävla med underbara Båstad, spa-hotell precis vid havet och fullspäckat bra schema med föreläsningar.

Nu ska jag mysa med min son som jag har saknat grymt mycket. KLicka på bilden så tror jag ni får upp den i större format.

No comments: