Thursday, June 19, 2008

Midsommar

I morgon är det midsommar. Det bästa med midsommar är att man får en extra dag ledigt från jobb... Märks det att jag är trött? Att jag behöver semester? Japp! En vecka kvar att jobba och sedan 6 veckors semester, välbehövd.

Idag tänker jag dessutom gå hem tidigare. Behöver vila lite, mysa med min familj och bara relaxa. I morgon är det fix och don inför eftermiddagen/kvällens firande.

Igår var jag och tog dna-prov för att få svart på vitt exakt vilken form av muskelsjukdomen jag har. Det har dragit ut på tiden rejält. Jag pratade med läkaren om det i mars. För 2 veckor sedan kom remissen... Men nu är det gjort och själva analysen tar nog lite tid, speciellt nu i sommartider. Bara jag får mitt svar. Då är det lättare att söka efter eventuella försök som pågår, alternativa metoder och så har jag det med mig när jag ska till sjukhuset i januari/februari för besök hos den nya neurologen.

20 minuters jobb till sedan drar jag!! Här händer inte mer idag heller.

No comments: