Thursday, May 22, 2008

Öppen blogg

Jag har beslutat mig för att öppna upp min blogg som ett test. Eftersom jag har en counter på min sida som även ger mig möjlighet att till viss del kolla vem som varit inne på min sida har jag lite koll på om oönskade personer kommer in och snokar. Upptäcker jag att dessa oönskade personer snokar och försöker ta del av mitt liv kommer jag låsa den igen.

Bakgrunden till låsningen av bloggen var att det tyvärr finns personer i min avlägsna omgivning som tror att de kan komma med krav på vem jag ska umgås med och säga till mig vad jag ska göra. Ställa krav på att jag ska höra av mig till människor som jag bara har släktband gemensamt med och som inte sträcker ut någon hand själv. Ibland är inte blod tjockare än vatten... Denna/dessa personer har egentligen ingen aning om vem jag är idag och vad jag har gått igenom.

Till alla er som har haft tillgång till bloggen innan - nu blir det lite enklare att surfa in på bloggen och kolla bilder på Bus. Efter helgen kan jag lova er att det kommer uppdateringar med bilder på Bus.

No comments: