Thursday, May 15, 2008

Önskelista igen

Som om min önskelista till höger inte vore nog så har jag skapat en önskelista hos Scrapaddicted. Hon har en lista över saker som jag skickat in att jag skulle vilja ha. Om ni är intresserade av att köpa lite härliga pysselsaker till mig i födelsedagspresent kan ni maila Jane på Scrapaddicted och tala om att
"Hanna Persson i Svedala har en önskelista hos dig och jag skulle vilja att du plockade ihop en present till Hanna till ett värde av XX kr."
Sedan fixar hon med en internetbetalning till dig, en länk där du kan gå in och betala med internetbanken och skickar mina önskade saker antingen hem till dig eller direkt till mig inslaget som present. Service kallar jag det. Jag lämnade in en diger lista så där finns att välja bland.... Bara ett tips *ler*.

1 comment:

Ivy said...

Haha, är det så svårt att hitta saker till dig? Du har ju en dunderlista redan ;)

Nåja, då måste du bara få bra presenter i år!