Thursday, November 8, 2007

Tack min vän!

Idag fick jag ett bulligt kuvert med posten och avsändaren var min vän Ivy som bor i Oslo. Jag hade mna aningar vad som kunde tänkas finnas i kuvertet eftersom vi har samma hobby. I fanns ett gulligt kort och en paket med två olika sorters brads. För er som inte scrappar så kan jag säga att det är dekorationer till mina fotoalbum. Skickar en stor kram och ett stort tack till Ivy!!! Du visste precis vad jag behövde just nu, lite uppmuntran och en överraskning! Tusen tack!!

Som ni ser så ville Bemi undersöka sakerna också och godkände att de får sitta i hans album. Han blev tom helt absorberad av sakerna och ville inte gärna låta mamma ta dem igen *mammas saker, maaammmas saker*.

När jag ändå pratar pyssel så kan jag ju tala om att jag ska bli publicerad igen i den svenska scrapbooking tidningen Scrapbooking mm i januari/februari numret. Denna gången är det ett helt album som kommer vara med i tidningen. *lite stolt*

Det är så gott att det är fredag i morgon. Vi skulle träffar BB-maffian men ett av barnen har maginfluensa så vi stannar väldigt gärna hemma. Just den sjukan vill jag inte ha just nu....

Nu ska jag se lite TV, får se om jag däckar i soffan eller inte...

PS. Tack igen Ivy! Du gjorde min dag! DS.

No comments: