Thursday, November 8, 2007

Önskelista

Jag har börjat knåpa på en önskelista inför julen. *pekar till höger i listen bredvid* Där kan ni gott folk få lite tips om vad vi önskar oss inför julen. Roger och jag är inte så roliga med våra önskningar och mina egna önskningar är ganska orealistiska eftersom de är dyra (alfabeten och KAMERAN). Men desto bättre är det kanske med önskelistan till Benjamin. Det är svårt att veta vad man ska önska sig till honom så jag har försökt fundera ut vad han gillar just nu.

Listan kommer säkert att fyllas på när jag kommer på fler saker så håll koll....

1 comment:

Ivy said...

Tack! Vi längtar och ska njuta när vi väl är på plats!

Cheers är en kompis i södra sverige :-) Hon väntar på adoption, så Louisa har blivit lite föremål för hennes uppmärksamhet den senaste tiden :-) Hon tyckte inte att Louisa skulle behöva ha påsclips till Thailand :-D

Ta hand om er ni med!!!

(Smart med önskelistan i bloggen hehe)