Saturday, October 13, 2007

Underbart trevlig kväll

Idag har vi varit på BB-maffiaträff i Flyinge. Det var ett tag sedan vi sågs med barnen, närmare bestämt ända sedan slutet av juli och oj vad det har hänt saker med våra barn. De har växt och blivit så stora.

Som alltid hade vi en underbart trevlig eftermiddag och kväll. Vi har alltid en massa ämnen att behandla. Medan vi mammor gjorde maten (och snackade liiite) skickade vi ut pappor och barn till lekplatsen.

Vår lille kille är ju inte blyg för någon och det såg så härligt ut när han satt och mös med både Tobbe och Kajsa. Det är så skönt att ha en kille som inte är blyg och som lätt går till vem som helst. Allt känns så mycket lättare. Som vanligt fick vi ju höra att han är ju så glad och ja, det är han ju faktiskt för det mesta. Att han sedan är extra social och go och glad när vi är borta är ju gut.

Vi får se om Tobbe skickar några bilder sen som han har tagit. Tobbe, det är han med den dära kameran som jag avundas, fast han nu har köpt en ny, ännu bättre. Jag har nöjt mig med hans gamla...

Här kommer en bild på junior från idag. Givetvis tog jag en massa andra bilder men där är ju de andra barnen med så de bilderna behåller jag för mig själv. Junior äter någon form av "kaka" på bilden, eller frasbröd är det väl egentligen.




No comments: