Saturday, October 6, 2007

Nu kommer allt...

.....Bemi har vattenkoppor! Fattades bara det också. Jag upptäckte röda prickar igår när jag skulle ta tempen på honom för han kändes varm. Och genast misstänkte jag vattenkoppor. Och idag, ja, då är de fler, större och vätskefyllda. *dubbelsuck*

Det är Rogers tur att VAB:a men vi får kanske dela på denna VAB:en för risken är att det blir länge som vi får vara hemma. Och så är det dagisfotografering på torsdag. Jag vill inte att han ska missa det men vad har jag för val. Buhu, hans första dagisfoto! Då kommer han inte vara med gruppfotot, inga enskilda. Buhu. Jag får nog boka tid hos fotograf då. Men håller tummarna att han har en mild form som torkar fort. Hoppet är det sista som överger en.

Vi är snuviga,hostiga och febriga allihopa. Det är synd om oss.....




Bildbevis

No comments: