Monday, October 12, 2009

Virka en elefant

Denna söta elefant kan man hitta mönstret till här.
Jag har några beställningar att göra på giraffer och kossor men den som står näst på tur måste kolla med barnen vad de vill ha för något djur och vilka färger så när jag blir klar med Benjamins kanin i kväll ska jag ge mig på en sådan här elefant tror jag. Måste nog beställa hem några säkerhetsögon också. Roligt att variera med virkade ögon och sådana här som på bilden. Riktigt söt är den. Det blir nog en turkos och lime för min del.

Jag är på jobbet idag men ska snart gå hem. Ska till VC med Benjamin och visa upp ärret/såret i pannan där de limmade honom. Det ser tyvärr inte ut att läka så snyggt :o(

Jag mår så där. Jättemycket extraslag och hjärtklappning. Kunde inte stiga upp igår när jag vaknade för jag var så yr av alla extraslag. Som tur var sov Benjamin riktigt länge igår (vaknade 9.20!!!). Har mailat M men han är ledig denna veckan :o( Känns inte som om medicinen funkar så bra. Om det sedan är en justering eller vad vet jag inte. Känns blä i alla fall :o(

No comments: