Thursday, October 8, 2009

Sjukskriven

Fick jättefina blommor med bud igår från 2 kompisfamiljer. Totalt oväntat.
Blev verkligen jätteglad.

Jag har varit sjukskriven hela denna veckan men ska väl troligtvis försöka jobba nästa vecka. Medicinen verkar funka emellanåt men så tossar hjärtat loss och jag har jättemycket extraslag. Värst är det på morgonen när jag vaknar. Jag kan inte somna om om jag vaknar efter 4 då hjärtat slår så oregelbundet och jag mår bara illa. Förra helgen gick jag tom upp före Benjamin och satte mig i det tysta vardagsrummet och virkade. En timme senare kom Benjamin upp.


Har i alla fall slutat gråta och det är väl bra... Eller ja, så länge jag inte tänker på förra torsdagen så är det ok. Usch!


Har pratat med Mattias som ska försöka få tag på Mr Gud och få hans objektiva beskrivning av vad som hände. Sedan skulle M ringa tillbaka till mig. Men Mr Gud är tydligen svår att få tag på enligt M. Förvånar mig inte.


Nu ska jag återvända till soffan och vila en stund.

1 comment:

Veronica said...

Det låter hemskt, hoppas verkligen din läkare finner någon lösning på allt detta för det låter inte klokt.

Konstigt att inte ett ända extra slag kom, jag är helt skräckslagen inför min egen operation. Tanken av att kanske aldrig bli bra?