Monday, October 19, 2009

Väntar....

...på att M ska ringa. Men jag inser, jag är inte huvudprioritet när han varit ledig en vecka. Men ego som man är så väntar jag otåligt. Mår blä, har haft en pissnatt. Igår kväll när jag la mig var varannat hjärtslag ett extraslag och jag mådde därefter. Skulle vilja hem och bara lägga mig i soffan och sova, glömma allt. Vill inte alls vara på jobbet men jag har inget val. Jag kommer dock gå hem om en timme ca. Orkar inte jobba full dag.

Jag tog några bilder i lördags när Bemi och jag var ute och blåste såpbubblor och cyklade en runda. De kommer så småning om. Inga mästerbilder. Men bilder som dokumenterar.

Jag hade Me & I-party igår. Skulle inte köpa något till mig hade jag bestämt, där var inget som lockade. Men som vanligt, när jag ser deras kläder live ändras det. Det blev en cerise tunika som såg så fin och skön ut. Lite dyr men jag tycker jag är värd det just nu. Det blev även 2 tröjor till Bemi, den ena limegrön med bruna detaljer och vita moln i plysch och en vanlig långärmad tröja som han själv såg och ville ha, turkos med svarta brandbilar. Eftersom jag var värdinna fick jag även välja två gåvor, det blev en tröja med fotbollar på och ett förkläde som Bemi kan ha när vi bakar.

Denna tröjan till Bemi.


Och denna...




Och denna till mig. Inte riktigt den färgskalan jag brukar ha men den är ju så läcker. Och tyget så mjukt.

Bilder lånade från www.meandi.se

1 comment:

Ivy said...

Jätte fina kläder och klart att du är värd tunikan. :)