Tuesday, October 27, 2009

I eftermiddag...

...ska jag ta första vaccinationen mot nya influensan H1N1. Önska mig lycka till! I morgon ska jag jobba hemma i alla fall, om i fall att jag blir lite dålig. Man kan ju få feber och bli öm i armen. Vi får väl se.

Sen vill jag må bra på torsdag igen för då är jag ledig. Om vädret tillåter ska vi åka till Skånes djurpark med Benjamin. På fredag ska vi ev till Ullared och på lördag är det 40-års fest.

Ev kommer det ske förändringar här på jobb. Som jag nämnt innan så borras och bankas det rätt rejält och det är inte uthärdligt och vi kan inte sköta vårt jobb som det är just nu. Igår kändes det som om man var hos tandläkaren hela dagen och fick alla tänderna uppborrade *mysigt*. Om det förslag som är lagt går igenom hos högste chefen kommer vi försöka hitta andra tillfälliga lokaler och de av oss som kan jobba hemifrån kan göra det.

No comments: