Thursday, October 29, 2009

Vacker höstdag på Skånes djurpark

Vi hade bestämt oss för att åka till Skånes djurpark idag på vår lediga dag. Vi hade verkligen tur med vädret. Vi "mutade" Benjamin med att han skulle få rida, han ville egentligen stanna hemma sa han...




Här sitter vi vid grillplatsen och väntar på att korven ska bli varm. Solen sken och det var riktigt varmt.




Underbara höstfärger




Nämen, har jag fastnat på bild? Det hör inte till vanligheterna. Om ni tittar noga kan ni se min nya frisyr. Var och klippte mig igår.




Tränar balansgång




Det blir sånt härligt ljus i skogen på hösten.





Benjamin och pappa





Sötnöt




Hallå! Jag vill också ha mat. Sälen klappade rejält i vattnet för att göra skötaren uppmärksam på att han också var en aning hungrig.




Herr Storch

1 comment:

Elin - Ett hus till oss said...

Vilken mysig dag och UNDERBARA höstbilder!

Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling nu där du kan vinna en valfri väggtext. Massor av fint att välja på.

Ha en mysig kväll :)