Monday, December 15, 2008

Lucia på dagis

Nu har Bemi varit med i sitt första lussetåg och det gick väl bra. Han sjöng inte direkt men det visste vi sedan innan. Barnen på hans avdelning var mer intresserade av att kolla in alla människorna. Det var 2 avdelningar som hade lussetåg tillsammans, mao 34 barn ca och så tar folk med sig hela tjocka släkten. Där var smockfullt! Så nästa år tar vi också med oss farmor, farfar och alla som vill komma *morr*.

Men allt gick bra. Vi fikade med vår avdelning sedan och Roger delade ut julgåva till fröknarna som jag inhandlade på Oil & Vinegar förra veckan. Och så fick jag beröm för mina kort som jag gjort till fröknarna *stolt*.

Sedan skulle Roger iväg på hockey, är det inte hockeymatch så är det hockeymöte. *suck* Så Bemi och jag är alena hemma. Och nu är det dags att förbereda Bus för sängen. Roger kommer väl hem någon gång i natt....

Roger och Bus på dagis.


Luciatåget i all sin oordning. Precis bakom Bemi skymtas hans favvofröken som hjälpte Bemi att synas bland alla barn så att mamma kunde fotografera honom.


No comments: