Wednesday, December 10, 2008

Grattis Anden och Lotta

Igår kväll fick 2 kompisar till oss sin andre son. En liten Simon. Några dagar innan beräknad födsel bara. deras äldste son, Hannes, är 4 månader äldre än Bemi. Roger hade sina misstankar redan igår kväll. Roger ska nämligen på intervju på Andens jobb idag och de skulle höras av igår. Men Anden svarade inte på sms.

En liten bebis i bekantskapen igen. Jag är inte avis. Jag är inte avis. Jag är inte avis. Jag är inte avis. Jag är inte avis. Jag är inte avis. Jag är inte avis. *intalar mig själv*

1 comment:

kattiiiiss said...

Godmorgon!

Läste precis din kommentar på min blogg. Ja han heter Kopylov. Ni har delade uppfattningar skriver du, vad menar du då?
Han har opererat mig ca 15 ggr på 12 år. Senaste operationen var jag inte jättenöjd med men jag vet inte om han hade kunnat förbättra det direkt. Min led var så pass förstörd så.

Ha en bra dag!
Kaatzi