Tuesday, September 16, 2008

Saker man blir glad av

GreenGate är ett märke som gör färgglada saker till hemmet, bla porslin, melamin och tyg.
Ta en titt här så förstår ni vad jag menar:
http://www.forr.se/greengate/

Ser även att GreenGate tydligen ska finnas i någon affär i Höllviken som heter Prinsar små sessor. Kanske får bli ett besök där så småningom när jag vunnit på lotto?

Såg även att de i den butiken har de underbara mattorna från Pappelina som jag vill ha till hall och kök. Tex den här under köksbordet? Kolla INTE på prislappen för man måste vinna på lotto innan man kan köpa denna mattan ser jag nu...

Denna var lite mer överkomlig i pris och skulle passa bra i hallen längs med trappräcket. Eller denna.

Denna hade passat i Bemis rum men han har ju redan en matta. (Märks det att jag gillar stjärnor? Jag har ju två stycken redan i mitt liv men jag kan inte få nog!)

1 comment:

Anonymous said...

Jag gillar också Pappelina men de kostar ju en del. Men jag hittade kopior i Staffanstorp, tror det var på Härliga hem. Visserligen för ett år sedan men de borde finnas fortfarande!
/Åsa