Thursday, September 4, 2008

Läkartid

Jag fick igår tiden för bedömningssamtalet på Kardiologen i Lund. Hoppas bara att den läkaren förstår hur dåligt jag mår och att jag slipper "fightas" för att få min operation. För ärligt, jag ORKAR inte må så här så mycket längre. Denna veckan har varit helt knas, igår fick jag gå hem tidigare och jag kommer bli tvungen att göra det i dag också. Mår så illa och är så andfådd.

Läkartiden ja, den 26 september ska jag dit. Vi har en stor konferens på jobb då men jag måste helt enkelt prioritera min hälsa. Mår jag bättre gör jag ju ett bättre jobb också. Jag har väntat på denna läkartid sedan februari så att försöka boka om den känns inte så aktuellt. Sen får vi se hur lång tid jag ska behöva vänta efter det besöket på den faktiska operationen. För jag räknar med att jag SKA opereras.

No comments: